allmänt

2013-04-24 07:54:39/Permalink/Vardag :P/
Hallo :D
 
Nu va det länge sen ja gjorde inlägg och har mkt bilder att dela med mig av xDD
 
Jag har köpt slut på typ alla mina sc ja köpte :3 har bara 300 kvar nu, jag sa till mig själv att ja skulle ha 500 kvar, men kunde inte låte bli xc
Älskar det :DDD
Sen gjorde jag en liten outfit till de :D Riktigt nöjd faktiskt ^.^ Så efter som att ja gjort den helt själv vill jag INTEatt ni kopierar den, Tack :3
bellisen såg så hängig ut igår så ja tänkte ta ut henne på en  ridtur....
men när hon kom ut så såg ja att hon stod i fång ställning eller som om hon hade ont i magen så det blev snabbt till veterinären, och ja fång va det.... Jättekul, eller inte. Nu ska hon få gå hemma och bli bra sen ska jag skicka henne på sommarbete ^.^ fast då kommer hon äta sig klotrund och få fång igen kanske haha :(
 
några nya saker på jorvik: (hittade det för rätt länge sen men har inte orkat blogga om det hahahah xDDD)
Nytt stall i vg :))
Brådnäset! Ett nytt ställe på andra sidan jorvik (där man kan hoppa över silversong floden) ellen visade mig det c;
 
Hejjaaaaaa :D Va i samma grupp som sojjish men åkte ut när de va fem sek kvar ._.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback