fler bilder från igår!

2013-04-24 14:33:40/Permalink/Vardag :P/
Cha :D
 
Här kmr lite fler bilder från igår som ja inte hann lägga upp i morses c;
 
Jag, annie, sonya och emma körde kurragömma :D Emma började gömma sig i gåd, och för att hon skulle få lite tid på sig föreslog jag att vi kunde rida bort till vd och tillbaka haha xD
vi pausade vid väderkvarnen för emma va inte klar haha xDD Sojjish har fått ny snyggish (DYRISH!) frilla som min hjärna vägrar att vänja sig vid ._. xc
jag hittade emma borta vid Pi och då skulle jag gömma mig :3 Gömde mig under vd bron c:<
dom fick fråga Ja och Nej frågor, men sen blev det lite svårt för dom så jag fick ge ledtrådar xDDD hehe >:3
Men sojjish hittade mig ;D
:c
Hehe och sen gömde sojjish sig men sen drog jag och lämnade sso åt sitt öde och idag när jag loggar in ser jag det här......
DAM DAM DAM DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM...... Tänkte checka in onsdagsuppdateringen men nehejdå ;_; JAG MÅSTE FAKTISKT IN OCH TA HAND OM MIN FÅNGIGA POLLE :( hehe... xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback