Kvällen...

2013-04-01 22:49:00/Permalink/Vardag :P/
Har vart toppen :D Eller asså, bra i alla fall haha cx har köpt en ny jacka i min favvofärg och ett matchande schabrak :D Kostade ju lite men hästfunktionen kommer nog inte på onsdag så ja har ju nån/några lördagar att spara ihop mig på haha xD
 
Tävlat mlc och gåc ;D I gåc låg ja etta min mitt under ett hinder hackade min skärm till och så kom ja tvåa :) I mlc gick de katastrof, eller jo, de gick otrloligtbra egentligen, bara att vi fick strta typ fem sekunder efter alla andra ;___;
De som gick bra va ju att ja slutade som fyra Ô.ô :DD
 
Sen sprang jag på mitt ute i skogen en vacker blå häst (..) som jag red en stund :D
Vi tog oss en flygtur...
Han va UNDERBAR ♥♥
Vi va i skogen...
Och på stranden :D
Supermysig, ska byta bort han mot misty... eller inte

ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAAAAR (!!) hans ögon! ♥ Så enormt vacker blå/lila färg :'DD ♥.♥
Är desperat och klarar snart inte av min frisyr längre! Är kär i färgen på de här håret men ja skulle vilja ha de i... ja typ annan form om man säger så xD Andra röda hår blir bara jätte ljusröda :s
Kollade i den nya frisörsalongen :D Och ja tror de här är några av dom frisyrer man kan hitta i den ^.^ (de är tavlor som hänger på väggen) Giller i så fall den frisyrer som pilen pekar på! :D Får väl se c; hoppas de kommer på onsdag !!!! ♥♥♥
Nytt ! LOVEEEE THE FÄRGER ♥ Ska göra en outfit till de där men har inte riktigt orkat än haha xD Så de fick bli svart så länge :p men ja ska nog försöka göra nått vitt... får väl se :)
Ledde rätt stort i början :D
Sen hacka de så blev dragen, men tog i kapp lite!
Slutade i alla fall som tvåa :D
 
 
De va allt för mig såå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback