Mr. Kembell är i farten igen...

2013-04-24 21:26:13/Permalink/Vardag :P/
Hello! :3
 
Smarta turister köper ett hus i hollow woods utan att åka och kolla på det först, bara för att en viss kämbell råka se trevlig ut. *SUCK*. Blir så trött på dom. Så står dom där helt luspank sen och bah: OH NEJ HANNA VA SKA VI GÖRA. Tur att man är så himla smart och duktig så man ordnar det hela. Eller ja lite c;
 
Dom bad mig gå och snacka med kembell och han va supersur på mig och bad mig fara åt helvete men ja ger mig inte så lätt inte >:3 När jag gick tillbaka till vår mötesplats fick jag veta sanningen om Grethen Gunther och Helga.... Eller ska jag säga Y9 B1 och B2 kanske?! Jo dom berättade att dom är superhemliga spioner hemma i tyskland vilket ja inte trodde på. Eller tror på för den delen. Hade dom vart det hade dom nog tänkt efter mer innan dom bara köper ett random hus men kanske kan spioner vara lite små korkade, inte vet jag...
Dom bad mig gå tillbaka till kembell-huset i fg och hitta bra gömställen att spionera på.
Fint gömställe. Dock står den stora kembell-trust-me saken och glor på mig men jag tyckte det va ett helt okej ställe att gömma sig på. Speciellt om dom nu är så duktiga spioner så får dom väl visa det 8D
Men som vi alla vet så hatar Gunther mig så...
:((((((((( Han sa att de va för ljust... Ja de ksk det är men tror han det är mörkare i morgon... Han kanske har nån mörkelse sak i sin spion-res-kamera-väska inte vet ja :o
 
Har gjort klart mitt ''hemliga'' projekt nu, alltså jag har förberett så att inlägget publiceras på lördag 8D MEN en fråga till er:
VILKEN (VILLKA) DAG SKA MIN ''HEMLIGA'' TÄVLING VARA PÅ?!
1. 16-19 MAJ
2. 23-25 MAJ
3. 9-11 MAJ
?!?!?!?!??!?!?!??!?!?!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!??!?!?!??!!??!?!?!?!?!??!?!??!?!?!??!?!?!??!?!?!?!?

Kommentarer
Postat av: ALFAAAN

schysst blogg du har!! ME GUSTAA

Svar: AW tack dsm alfan :D
Jag

2013-05-01 @ 01:21:43
URL: http://alfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback