Let's do it

2013-12-07 19:26:00/Permalink/Vardag :P/
Okej, ja fick bara en kommentar men jag känner ändå, why not. Så ja ska starta 
Egenredigerat. 
Okej dedär lät konstigt men ni fattar ^^ 
 
Såhär kommer det gå till: 
~ Ni kommenterar här om ni vill ha en redigerad bild eller så mejlar ni mig på Star Stable (Hanna Sunforest)
~ Jag kommer göra bilden så snabbt jag kan men på veckorna har jag inte så mycket tid så de blir nog mest redigering på helgerna. 
~ Jag mailar bilden till dig och du får använda den hur du vill, FÖRUTOM att du INTE får: 
 
~ Ta bort © stämpeln. (den kommer va väldigt liten då ja själv stör mig lite på det)
~ Säga att det är du som gjort den.
 (Man får använda sin bild till header o.s.v. om man vill det :))
 
Ni får gärna ta insperation av redigeringen men jag ser helst att ni frågar först! ♥ 
 
 
Okej kör hårt, jag och mitt Photoshop är redo! ^^ ♥ 
 
 
(på dom två understa bilderna har jag inte ändrat något på hästen, bara fixat ljus,kontrast,sol,skärpa o.s.v) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback