Redigerings blogg?

2013-12-04 20:53:04/Permalink/Vardag :P/
Hej! (efter en typ ganska lång paus) 
 
Nu har jag funderat en del, och sso bloggandet verkar inte funka så bra, jag hinner/orkar aldrig blogga eller har ngt kul att blogga om, visst, ja har hittat massa kul buggisar, ja har bytt frisyr, ja och ellen spelar in en film (oops de va ju en hemlighe) o.s.v. 
 
Men som sagt orkar jag inte blogga haha xD 
 
Så. Jag. Har. Tänkt. På. En. Annan. Sak.
 
Vill du veta?
 
Nähäpp.... okej ja berättar ändå.
 
Jag tänkte jag kanske skulle börja redigera bilder åt folk. Redigera är ett väldigt stort intresse hos mig, och tja, jag redigerar en massa bilder åt mig själv men efter som att jag aldrig bloggar så blir de liksom bara jag som ser dom. . . . .. . .. 
 
Så 
 

VAD TYCKER DU?! :D ♥ 

 


Ska jag starta en blogg för beställning av redigerade bilder? :D 

 
 den här är jag inte så jättenöjd med (HAHA) men...
den här är jag destu mer nöjd med :3 
 
 
WHAT EVER;
 
KOMMENTERA KOMMENTERA KOMMENTERA KOMMENTERA KOMMENTERA KOMMENTERA 
♥            ♥            ♥            ♥            ♥            ♥            ♥            ♥            ♥            ♥            ♥            ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna Puppyheart

Ja det skulle va jättekul , isf skulle jag jättegärna vilja ha bild , du är oootroligt duktig :D:D

Svar: aww tack :D <3
Jag

2013-12-04 @ 21:29:34
URL: http://puppyhearts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback