Allmänt flumm 8D

2013-02-17 22:07:30/Permalink/Klubben :3/
Hejsan!
 
Idag har ja flummat me Kris och Sonya igen ;D Kris tog över obbservatoriet och vi fick snällt vandra iväg, men ja gav mig inte så lätt! >:D Ja lämnade Misty bakom ett hus och spionerade på Kris... hähähä sen blev hon väldigt tyst så jag och Sonya höll på å flumma och prata om lite allt möjligt ;3 
Passade på att ta mig en flygtur när ja ändå va vid observatoriet XD
Champen idag gick nästan lika dåligt  som igår. Bara att 20.00 racet kom ja fyra ._. låg först trea, sen låg ja ett  rättså länge, sen sprang jag in i ett träd och låg inte alls etta längre... HAHAHAHA 18.00 racet gick exakt som igår ;3 ska ALDRIG mer fota under en tävling... trots de så använder ja ju fraps när ja fotar så de laggar ju inte, men ja blir så koncentrerad i att bilderna ska bli bra så ja glömmer (som den här gången) att hoppa... 
 
Fixat en ny awsum outfit också :D Är kär i dom nya "bas" tröjorna så ja köpte den röda och tog min röda hjälm, har ju en svart sadel och fint svart träns så de blev lite rött och svart :3 Dock passar inte schabraket så jättebra tkr ja, men de får duga så länge XD
 
Funderar på att klippa mig men är osäker... :s
Se upp för flygande hanna :3 Gillar den här bilden ;D
Kris kommer och förstör den härliga flygturen ._. så de blev självmord i stället XD
Spionerar >:D
SEGER :D Mario va bara på liiite tråkhumör... -.-
Nya outfiten :3
Hjälm: Minns inte riktigt, tror valedale... o.o
Tröja: Vingården
Handskar: Marley
Byxor: Fiskebyn
Stövlar: Lifetime
 
Träns: Valedale
Sadel: Firgrove
Schabrak: Fiskebyn
 
Rättså nöjd ändå ;D
ja de är frågan...? Älskar de håret så ja tror ja ska ta de, men vet inte om ja ska blonie eller brunett xD Tror brunett, passar bättre... eller?
tävlade lite också, men ja fastnade...
Så ja fotade en söt kanin i stället 8D
Pysslar om min lilla sötis innan de är sovdags :3 Härligt me lov nu! ;D 

Kommentarer
Postat av: Sonya Lionheart

HANNA LILLA DU KLIPP DEJ INTE DU KOMMER INTE VARA HANNA LÄNGRE DÅ JU ;_; SERIST. elr asså du gör dom du vill men ok. :'C

Svar: Okej, ja ska inte klippa mig ;D
Hanna Sunforest

2013-02-17 @ 22:20:06
URL: http://sonyalionheart.blogg.se/
Postat av: Sonya Lionheart

Lär mig att flyga btw ;_;

Svar: haha okej xDDDDD
Hanna Sunforest

2013-02-17 @ 22:54:58
URL: http://sonyalionheart.blogg.se/
Postat av: Sonya Lionheart

Men jo om du vill såklart men det skulle bli så skumt ;_;

Svar: HÄHÄHÄ mitt löfte nu också c;
Hanna Sunforest

2013-02-18 @ 16:11:30
URL: http://sonyalionheart.blogg.se/
Postat av: Sonya Lionheart

Tur att du va för fattig :D

Svar: HAHAHA AAA :'D
Hanna Sunforest

2013-02-19 @ 15:16:43
URL: http://sonyalionheart.blogg.se/
Postat av: SallyGladehall

kan du lära mig flyga annars blir du en Korv!!!!!

Svar: HJÄLP JA SKA ;_______;
Jag

2013-03-11 @ 16:51:55
Postat av: SallyGladehall

Lär Mig Idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: MEN JAJA ;_; haha okej men mejla mig ^^
Jag

2013-03-16 @ 16:02:54
Postat av: SallyGladehall

vart kan vi mötas?

2013-03-16 @ 20:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback