Äventyr i GÅD :D

2013-02-21 14:51:36/Permalink/Vardag :P/
Hej!
 
Är med Ellen i GÅD och flummar runnt c: De började med att vi ville byta smink och sa att vi skulle rida dit, å på vägen tog vi massa foton så de tog typ as lång tid cx Vi har fikat, fiskat, hoppt tränat, fotat, ridit runnt, gömt oss i labyrinten, badat o.s.v :D Jag har dessutom bytt frilla :D (SNÄLLA SONYA MÖRDA MIG INTE ;_;) är jätte nöjd :D ♥
 
tog lite bilder 8D
Fina misty cx
Gjorde dagens uppdrag oxå, de va ju en hämskt ful sopkvast ._.
Använde den här tröjan för en gångs skull, har inte använt den på jättelänge x)
...
Jag och ellen på väg till gåd c: Ellen vägrar att kolla in i kameran ._.
På bron, lurade ellen och sa att de va en fet groda på kameran så hon kollade dit xD
Hoppa bock o.o xd
:3
KÖPTE EN STOR FET MUFFINS FÖR 837 js xD Ellens ekonomi är ju inte helt otimal så hon köpte en kaka för 27 js och en cola för 64 c:
Ellen sålde Whisper som halal slaktad ... :3 Nya frisyren här också :3 ♥
Hon va inte svårhittad xD Hon gömde sig i stenen först men flög ut typ :P
Gömde mig så svårt (i en sten...) så ellen hittade mig inte XD MOAHAHAHA >:D
Sen hoppade vi i skogen c:
Misty går till attack.  
 
Söta Whisper hihi x3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback