Bugg och uppdrag O.O

2013-02-07 17:21:56/Permalink/Vardag :P/
Hej!
 
Idag har jag gjort uppdrag och, buggberoende som jag är, buggat :D 
 
Vacker bild över Västkobbens Fiskeby c; (Från uppdraget :D)
Jasper blev alldeles tokig och började dansa mitt under ett samtal.... O.O
Levlade pollan också!!! :DDD (Spanska servern...) Max lvl, 15! :'D
Vi tog oss en luftvandring c:
Misty flög upp till molnen ;-)
Utsikt över avstängd del xD (Buggade mig över/förbi snö högen i valedale :D)
Bara älskar färgerna i denna bild <3
Min nya outfit! :D Saknar bara den vita cow boy hatten så är den checkad :P Får ha min fina mössa tills vidare ;D 
 
Låt bilden tala c; Snart är klokan 6 och vi är redo att starta igen :D Hoppas bara inget går snett nu när vi ska hoppa klippen :s fast har tränat många gånger, så för hoppningsvis inte ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback