GÅD CHAMPET - SÅ JÄÄÄÄÄWLA KUL :'DDD

2013-02-27 13:43:53/Permalink/Vardag :P/
Hej! :DD

Loggade ganska nyligen in, de första jag såg va "Gyllene åsarnas dal championat om fyra minuter" och blablabla, fick total panik, efter som att ja va vid ml o.O åkte hem till steve och red som en idiot till ridhuset och tog hand om misty, den red ja som en idiot (ännu mer) till champet och anmälde mig precis när de va en minut kvar :DDD 
DU AAANAAAAAAR inte hur nervös ja va, skakade typ ihjäl mig! O.o  sjukt snygga priser ^^
8 sekunder kvar.............. SPÄNNINGEN ÄR PÅ TOPP!
Red som en dåre genom hela loppet, coh gissa vad... VI SLUTADE PÅ TVÅA PLATS :'DDDD ÄLSKADE SKRUTTIS HÄST DU ÄR BÄÄÄÄÄSSSST ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Hon ska få massa äpplen sen, men nu står ja och vaktar champet i fall de börjar igen cx De va jättespännande, vi låg etta i starten och ledde jättelänge, sen kom vi till en sväng som ja inte va med på och vi sprang in i ett staket ._. sen sprang vi på de där läskiga fågel skrämmorna sakerna så de blev tvärstop och ja låg trea då. Men vi gav inte upp, ja drev på och vi drog den andra tjejen i fiskebyn och rusade i mål som tvåa :'D ♥
:'D
Dutkigaste hästen i världen eller?! :'3 måste köpa lite mer uthållighet till henne :'P
 
Nu hoppas ja att jag får tävla fler championat, troligtvis kommer de ju ett kl 18.00 och ett 20.00 som vanligt, men de kommer nog några test rundor till - hoppas ja ;D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback