här kmr bilderna c:

2013-02-21 20:42:27/Permalink/Vardag :P/
Hei :3 
 
Nu orkar ja äntligen ladda upp bilderna cx hähää....
de va den tävlingen :c låg etta men sen faila ja på ett hinder och skiftade sen från sjua till etta fram till detta lilla hinder då ja kastades ner till typ hundrade plats... ._.
Cassi gjorde en awsum bild på mig cx ♥ (CASSANDRASSO.BLOGGO.NU <------
Flummade runnt lite och hittade en övergiven picnick xD ♥
Filten va jättegod så ja åt upp den, fast de va tråkigt att sitta på gräs så vi red där ifrån.
Lämnade Air Arrows :'c kändes jättetråkigt men kris har berättat att klubben kanske ska upplösas ganska snart och så fick ja erbjudande i ST (silent town) och ja tog de :3 Kände mig evil som bara lämnade mina kompisar i klubben men ja har i alla fall skrivit ett mejl till kris o soya och förklarat :3 ♥♥ Man kan ju va kommpisar även att man inte är i samma klubb ;3 ♥ 
 

Kommentarer
Postat av: Cassi

Hände exakt samma sak för mig på 20.00 campet >.<

Svar: de är jobbigt :'c
Jag

2013-02-22 @ 15:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback