I <3 BUGG

2013-02-12 13:21:00/Permalink/BUGGAR B'D/
hej!
 
Hade astråkigt så jag tog bort lite saker i spelet... ö.ö :D Bl.a tog jag bort marken... eller ja typ xD 
 
HAHA! Lovar, JAG HAR INTE REDIGERAT NÅÅÅÅGOT I BILDEN ;D 
Vattnet såg lite skummt ut....
lite läskigt ändå juu.....
Upptäckte de hör konstiga röret  idag också... Undrar vad de ska bli, antingen blir de nått, te.x ett uppdrag eller nått, eller så har jag bara inte vart lagom uppmärksam för att hitta de tidigare, ELLER så har dom bara satt dit de som lite dekoration xD Kanske har nått med Kembellsnubbens skyllt i fg... vem vet?! XD HAR NI SETT DEN?! Den är ju för knäpp, de står "TRUST ME" och så ser han as ondskefull ut och har massa söta små djur som är på bilden xD Har inget kort på den.. men kan fixa de... :P 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback