Massa massa cx

2013-02-22 21:46:02/Permalink/Klubben :3/
Heii! :D 
 
Idag har ja gjort lite olika saker :D Har gjort uppdrag och badat i vingårdens källare :3 eller inte badat, utan drunknat ._. fast ingen ville hjälpa mej så de slutade med att Misty fick komma ner och dra upp mej O.o 
Tänkte rida bort till figge och kolla upp de gröna schabraket för ja tänkte fixa en grön outfit till mina ur gamla gröna stövlar men de passade inte ._. har vart ute och joggat me några från klubben, fattade inte att vi orkade jogga hela vägen från valedale till fiskebyn, eller vi kom inte fram för ja insåg att vi hade problem... :s Misty va jätteduktig i champet idag :D Vi fick en ur dålig start och låg kanske 10 fram tills första kurvan, där drog vi på och låg ett fram till upploppet :D Där buggade min dator lite så ja hamnade as långt efter en annan tjej cx Är stolt över min duktiga ponny även fast vi "bara" kom tvåa c; ♥♥
Här dundrar vi i mål 8)
Hon fick en god klementin ♥
lite konfetti cx
Tog på en gammal outfit som ja tkr om och tog en promenad bort till vd
badade lite :3
Sen halkade ja ._o
Inget vackert slut här inte, önska ja gick den där simkursen i alla fall... O.o
nom nom....
Joggingturen startar c:
Sega uppförsbackar ._.
 
haha
snart framme!
Jag insåg plötsligt att vi hade ett STOOOORT problem... O.o
Desperat försök att komma över ._.
Men de gick inte ändå
Insåg att man behövde hoppa för att komma till henne xD Så de blev att ja gick hem cx
Haha vi va as många som dansade cx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback