Silent Town

2013-02-22 11:05:46/Permalink/Vardag :P/
Hejsan på er :D 
 
Igår hann jag inte skriva ett sista inlägg, så de kmr nu idag :3 Igår gick ja med i ST, tkr de är en väldigt stor och stökig klubb, men jag är ju van vid lilla Air Arrows där de sällan va inne fler än tre - fyra åt gången c; Ja vänjer mig nog :3 Vi hade jättekul igår, fick lära mig nån random kul lek som dom kalla för zombie, där skulle en "räkna" till fem så skulle de andra springa iväg, sen ska typ tagaren hitta dom som sprang iväg och bjuda in till grupp, när man blir inbjuden till grupp är man tagen ;3 De va as kul, fast jag hade stora svårigheter med att hitta dom O.o Sprang runnt hur länge som helst, ja började tro att dom tagit en snabb buss till jorvik stallet o.O
 
Buggade lite igår också ^^ Provad några nya flygbuggar :D ♥
 
 
lite lutning här...
flygtur över everwind :))
Hittade ett awsum gömställe 8D Vi körde i nilmers nördland ♥
._. 
Fast med lite hjälp hittade ja alla så fick dom leta efter mej i stället >:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback