Snabba slutsatser :3

2013-02-17 17:43:20/Permalink/Daydream/
HEJSAAAN! :D

Tagga champet nu och hoppas att de inte går som igår... ._. Idag har en snabb slutsats dragits.... JA SKA SÄLJA DAYDREAM ;__; xD Nä men (JO) de va såhär, henne skötare Sheila fyller år typ nästa vecka, och hennes föräldrar hade ringt mig och frågat om Daydream va till salu, ja hade ju såklart svarat nej. Fast sen funderade jag ett tag och tänker på att Sheila är fantastiskt duktig med Daydream och jag VET att hon skulle ta hand om henne med hela sitt hjärta... Så jag ringde tillbaka till hennes föräldrar och sa att de kanske kan vara möjligt. Efter som att jag får lika mycket pengar för Daydream som Winterwarrior kostar så kan ja ju köpa honom :3 Visst känns de rättså tråkigt att sälja daydream men jag vet att hon kommer få de tipp topp och få massa motion och bli superduktig tillsammans med Sheila, jag har ju inte kunnat ägna så mkt tid åt henne efter som att jag har daydream i ett annat stall som Misty, så de har inte blivit av att jag tränat henne så mycket :c Så ja tror hon får de bästigast hos Sheila c;
 
Nu har jag bestämt i alla fall att köpa winterwarrior, FÅR DAMP PÅ DETTA LÅNGA NAMN ._. HAHAH måste ge honom ett smeknamn XD han ska få flytta hem till mig så snart som möööööjligt ;3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback