Världens vackraste... o.o

2013-02-15 08:41:00/Permalink/Vardag :P/
Hej!
 
Lite passande såhär dagen efter alla hjärtans dag hittar jag världens underbaraste hingst... o.o MÅSTE HA HAN!!!!! Jag får honom väldigt billigt.... antar att de har med att han är hingst + unghäst.... x3  Misty fyller ju snart 8 år, daydream fyller 4 och Winterwarrior som han heter, ska fylla 4 c: Jag vet inte om jag klarar av så många unga hästar samtidigt bara!! Det är mycket jobb med bara Dyadream.... Och Misty måste ha motion varje dag... :s får väll se hur jag gör c: När dom "bygger ut stallen" (...) ska jag i alla fall ta hem Daydream från lösdriften och börja med hennes inridning på rikitgt! Har ju redan börjat ganska mkt, vi har skrittat och travat c: Som tur är så tycker hon det är helt okej c: Ska åka och kolla på Winterwarrior i eftermiddag! :)) LÄNGTAAR ♥
Finaste finaste ♥ Visst e han UNDERBAR!?!? ♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback