ÅHHSÅGLAD! :D

2013-01-15 20:17:17/Permalink/Moorland Championship!! :D/
HEEJJ!
 
Championaten idag gick fantastiskt bra! :D Först vann vi stort, hade tur så tjejen som ja låg jämsides me störta i ett hinder :P I andra loppet låg jag etta hela tiden :3 Min duktiga misty får massa äpplen nu ;D <3 
 
Har upptäckt att min lilla Morris ger extra tur :'D Han har gett mig två ettamedaljer på en dag :'3 
 
Håller på med en "musikvideo" som jag kommer ladda upp på bloggen och på youtube :P Men den kommer inte bli klar förän tidigast till helgen :) 
 
Första loppet - har precis passerat mållinjen :3
Andra loppet - Framme och ska anmäla mig ;D
Andra loppet - Jippiii xD
Efter alltihop - Har samlat på mig många rosetter nu ;D Innan championaten drog igång igen hade jag "bara" en ettarosett och en tvåarosett ;D nu har jag tio O.o <3 (Lövet till höger får man i ett upddrag i GÅD :) 
 
Ha de bra! Nu ska Misty min få sova lite ;) Så hon är  pigg tills nästa racce i morgon :3 <3
 
//Hanna och Bluemist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback