Championatet! :DD

2013-01-13 18:25:57/Permalink/Vardag :P/
Hej!
 
Har precis tävlat i Moorland championatet :D Jag, Misty och lilla Pixia ledde stort hela loppet, på slutet blev Misty trött och den bakom kom ikapp lite men vi vann ändå, tydligt :D <3 
Va jättenervös innan :P Trodde jag skulle (som vanligt) rida in i nått... xD Men vi fick en bra start och drog ifrån dom andra så vi slapp att få någon som nosa Misty i baken... ;D Sen flöt vi på hela loppet, jag vågade till och med vända mig om och kolla hur de låg till, och de såg lugnt ut! x'D 
Spännande o.o <3
Jo tack ;D
YEEEYY!! :D
Misty fick belöning efter loppet ;3
 
Skriver mer senare :D 
//Hanna och Misty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback