destorakatastroferna...

2013-01-22 07:52:09/Permalink/Vardag :P/
Hej..
 
Den första katastrofen... JAG HANN INTE SKRIVA IGÅR o.o skäms... :c 
 
Den andra stora katastrofen... JAG HANN INTE SKRIVA I FÖRRGÅR HELLER!!! ;__; får damp på mig ibland ... 
 
Jajaaa....  Igår va jag och fotade Daydream lite c: Nästa vecka ska vi börja inridningen lite smått! :D Vi ska vänja henne med att ha en människa på ryggen, en sadel, och så vidare :P 
MEN hur som, ja va ju i fortpinta (för de är där som daydream står) och jag lämnade Misty i stallet, för vi skulle sova över där, jag skulle jobba tidigt i morgon... ._. Om du inte redan visste de så jobbar jag i djuraffären  :P jaja, jag lämnade då Misty i de gamla stallet och gick ut för å ta några vackra bilder på Daydream, när jag kom tillbaka va hästskrället borta ._o Jag letade runnt hela Fortpinta utan framgång.... 
 
började få lite panik när jag vart nere på stranden OCKSÅ, och inte hittat henne O.o
Ingenstanns..... 
 
När jag hade letat klart ringde Felicity, och gissa va hon hade å säga -.- Jo, hon sa att en Mistykopia stod utanför stallet och käkade gräs.... hon frågade om jag hade en aning om vart min lilla häst va? då sa ja att nu visste jag ju äntligen var hon va.... Så del blev en joggingtur till Firgrove................. haha
Daydream <3
så söt hon ä :3 <33
 
Ja hann hämta Msty innan moorlandchampionatet började, som vanligt, ledde stort men failar på ett hinder xD Det roliga den här gången va att hela skiten hackade så ja kunde inte gå frammåt, alla sprang förbi mig o ja va sist xD Men som tur va, va jag inte ensam om att faila, så mot slutet låg jag fyra, sen bestämde jag mig för att någon annan kunde få komma fyra så jag ....
vände xD HAHAHHAHA gick bort och undersökte transporten som stod där :P
fast jag hann inga bilder få på den :P För jag förlorade, OCH FICK INTE MINA ÄLSKADE 25 JS ;__; inte föratt ja bryr mig men ändå! XD <3 
 
Red borta vid bergspasset och ja... Säkerheten va ju inte så stor.... o.o hahahha xD
Ellen dödar mig ;__; hahah snyggt  där c:
Misty ville inte ställa sig upp .... :s Hon ville kolla om rådsmannen hade något ätbart i sin vägg cx
 
 
ps. SKRIVER IKVÄLL!!! c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback