SOLNEDGÅNGOCHCHAMPIONAT

2013-01-24 20:15:29/Permalink/Vardag :P/
Hej!
 
Idag har jag fiskat... med ellen :P Vi fotade i solnedgången och det blev sååååå fiiiint c: <3 Racet kl 16.00 gick dåligt... kom me Rose underland och fick nöja mig med tvåa plats :P Det är inte så dåligt ändå, men ja har inte kommit etta på skitlänge :( men jaja ;D Nu taggar ja inför championatet  som börjar... typ nu... ;P xD 
 
Laddar upp bilderna efter championatet, då får ni veta hur de gick också :P
 
 
*rider i championat*
 
JAAA JAG VANN! :'D TJOHOO! de trodde jag faktiskt inte... :P höhö
Fint c;
damp -.-
Ellen är ute och simmar ;3
Solnedgång! c:
JIPPIIII! :D <3
c;
 
Allt från mig x'D <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback