VÄRSTBUGGEEEEN!

2013-01-12 23:30:18/Permalink/BUGGAR B'D/
Hej!
 
Idag har jag buggat sönder spelet typ.... xD Jag och några i klubben gjorde alla buggar vi kunde komma på BD Vi började vid valedalesjön, där vi stack iväg mot vattenfallet!! :D Fast då hände det här... 
hehe, så vi började om, jag hoppade omkring som en galning och Misty blev plötsligt pegasus och började flyga o.o
så kul xD 
Sen försökte vi med grillbuggen men någon dummdumm har anmält den så den finns inte mer ;__;  Men vi fortsatte med helt random buggar, AAAAP KUL! xD
höömm.....
Bla. tog vi oss bort till Firgrove och buggade lite, men då kom de här upp...
SÅ STÖRT! VI ÄÄÄÄR STARRIDERS!!! xD Dessutom kom vi till Moorland O.O
Jag buggade mig in bakom djuraffären o.o ;D 
höhööööööööö... 
Sen ramla jag ner under affären och fick DAMP! För jag fastnade och jag ville inte fastna O.o
Sprang runnt lite med ett gryymmt resultat xD 
 
har tävlat MoorlandChampionat idag :D Kom treaigen... ska testa ha med ett annat "tur djur" än tusse, han ger mig endast trearosetter... xD Eller jag tror väl inte de är hanns fel, skulle nog vunnit för jag ledde ganska stort, såå skulle jag hoppa men failade... Ska lägga upp video på de xD Men jag har ett problem... Kan inte ladda upp en video O.O så jag får pröva lite så kmr den nog snart :P
 
Ha de gött och bugga på :D <3
//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback