WÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ;_;

2013-01-28 20:14:00/Permalink/Vardag :P/
Hej...
 
ALLDELES NYSS GICK STARTEN TILL ML CHAMPET OCH JAG MISSADE DE PÅ SEKUNDEN ;_; WÄÄÄÄÄÄ!!!
Kom fram i sista sekund, JAG SÅG POKALEN ÖVER TARAS HUVUD! ! ! ! ! ! ! ;__; Skulle precis klicka på den så försvann den och alla deltagare rusade iväg ;___; ;____; ;_____; ;______; ;_______; o.s.v dampa typ loss.... xD
;___________________________;
 
 
Igår hade jag ju inte direkt mer tur i champet ;_; Låg trea fram till slalomen där vi drog på och ledde! WOW :'D Vi rusar i mål (DET STOD ATT JAG VANN) Tar ett kort och hoppar ner på tvåa plats ._. -.- BLIR FÖRBANNAD ;_; Asså de va ju askul att jag kom tvåa (:D) men just då kunde jag inte riktigt va glad... :s HAHA ;D

Och precis såhär gick 16:00 racet till! :D     :
 
 
 
 
 
 
haha............................
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lucy westlake

fin blogg! :)

Svar: Åh! Tack :'D
Hanna Sunforest

2013-01-29 @ 09:17:06
URL: http://westlake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback