HEMMAIGEN!

2013-07-18 22:17:12/Permalink/Vardag :P/
Hej! :D
 
Nu har ja vart borta och rest i typ en och en halv vecka :3 Hälsade på Skydancer där han står och sedan drog ja söderut till väääärme :'3 hähä... PÅÅ planet till Skydancer-pållen satt jag och funderade lite, hade sett om Paint hästarna, så sjuuuukt fina *-* Är totalkär i een av dom som ja nt orkar förklara vilken, men skitsamma. Hursom så funderade jag på att sälja någon av mina hästar, på sätt och vis vill jag ju inte det, men Paint hästen går inte att motstå ;_; Så ja funderade en stund fram och tillbaka, och tänkte att om Skydancer hade det bra på det där stället, alltså jääte jättebra, så kunde jag överväga att sälja han, annars skulle det få bli Morgon, har väl fäst mig i dendär hästen till 2000% men liksom hon är en ungpålle för mkt. Kom fram till gården där Skydancer (MST KOMMA PÅ NÅTT SMEKNAMN ;_;) står och såg hur sjukt fint det var. Tänkte att han skulle stormtrivas men när han kom skuttande och gnäggande mot mig i hagen fanns de liksom ingen tanke på att sälja dendär ünderbara pållen. Sorry paintisarna, bättre lycka nästa gång. 
 
Red i alla fall Skydancer lite, lika fin som ja minns han <3 Längtar verkligen tills han ska komma hem igen :3 Men nu har ja annat att tänka på typ som tävling på lördag O.o Hästarna har fått röra sig en hel del, Judy har tatt hand om dom, longerat, löshoppat m.m :D Så dom skaaa va i form... Red Misty lite och man märkte att hon inte rört sig ordentliget på ett tag, tickande bomb är en underdrift. . . . . 
 
Kmr dock ha lite problem med bloggningen då min dator är pajj och ja får låna en som ja mst dela med ett ett syskon här som också gärna glor på datorn ibland, ja typ samma kvällar som ja glor på datorn ._. Mst i alla fall ta hand om mina hästar och så MST jag fixa RP ;_; Känner mig så sjukt usel, Jorviks sämsta klubbledare? Herregud, meddelade inte ens om att ja skulle bort...... Klubben har tappat en del medlemmar men de tror ja inte gör sådär jättestor skillnad för få är aktiva ändå.... :P MENJAJA nu ska jag i alla fall (i morgon, eller ksk söndag) fixa nått schema till klubben, då slipper jag skämmas för de hhahah... Nämen på allvar är ja på sätt och vis sugen på att upplösa klubben eller bara kasta ut alla oaktiva som ja knappt känner/har lärt känna p.g.a att dom vart rääättså inte aktiva (i så fall) :// Och liksom bara ha en klubb med mina riktiga vänner i klubben liksom om ni fattar...... Då blir de inga scheman eller klubblogg o.s.v, då blir de bara ett ställe där ja chattar med vänner och så kan man ju hitta på kuliga saker när man känner för det :D ♥ Har inte bestämt mig men dedär andra förslaget lockar endel då ytterst få är aktiva. 
 
Nu får ni i alla fall lite bilder från ridturen med Skydancer :3 ♥
Red först på ett minifält som låg typ i skogen, sen tog vi några språng på stockarna som låg lite här och var :3 
 
Nu till hösten kmr ja nog börja tävla Skydancer mer, terräng tror ja kmr passa han utmärkt... ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback