Bilder från FPC + nya grejjor!

2013-06-06 21:42:29/Permalink//
Hej! (igen...)
 
Nu har jag slagit på stort och sålt alla mina championat rosetter (förutom en av varje) och köpt massa kläder och utrustning av pengarna :D Tjänade ihop totalt mer än 20'000 js!! O.o :D Så ja hade lite att köpa för ;D Fast de är så sjukt dyrt att köpa med JS men de blev en del ändå c; Köpte två nya schabrak, ett träns, ett linne och en kavaj :D
Så har gjort en ny permanent outfit till Skydancer och Misty, Warre har redan en så han va nt värd en ny hahaa xD Tycker så synd om lille Skydancer som bara är halt hela tiden så han fick en outfit med den underbara färgen - MINTGRÖN! :D Misty har ingen speciell outfit som är hennes så ja köpte en även till henne, dock saknar jag ett par byxor till outfiten, men dom köper jag på lördag när ja får mina sc. Det är dom röd-svart URSNYGGA byxorna i Västkobbens fiskeby ja tänker på ;) Dom kan man ju bara köpa för SC ://  
 
Sen som sagt tog jag med Warre på miljöträning till FPC det gick super! :D Kanonen i början var rätt läskig och i några sekunder vägrade han gå framåt, men efter lite mutning tog han ändå några steg och så kunde vi börja banan c; När vi kom till snåren fick han lite panik och började hoppa, han landade rakt i snåren och gick nästan omkull. Men vi kom loss och resten av banan gick KANON! Han är verkligen inte rädd för mycket, höbalarna var inga problem, bilen var ju förstås lite läskig men han tog det bra ändå. När vi kom in i Fort Pinta och till dansarna så blev vi diskade för att vi tog för lång tid på oss xD Men ja tycker det var bra träning ändå! Nästa gång kanske vi kan satsa på att komma i mål i alla fall c:
Fast i snåren haha :(
Dansande flickor c:
Såhär såg de ut innan jag tog tag och började sälja rosetterna.... Rätt många har ja samlat på mig ;)
Jo, ja va inne på engelska servern xD Men de står i alla fall att jag har max JS och att ja ska köpa upp för dom, typ :p
Detta blev i alla fall vad jag köpte C: FRUKTAAANSVÄRT nöjd :DD
Mistys outfit, ignorera hennes random hals haha xD Ska ha som röd-svarta byxorna till bara, som sagt :3
Och skydancers outfit :) Denna känns så sommrig! Älskar färgerna också c:
 
Ha de braaa! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback