FPC

2013-06-04 21:25:18/Permalink//
Igen...
 
Hej :D
Idag har jag anordnat en liten outfit-tävling, tävlat, chillat runt och skött om mina små pållar c:
Misty fick magiska krafter innan start...
STARTA KANONEN JAMES ;_; Att han bara kan intressera sig för pengar och NAGLAR.... -.-
Grymt duttig häst ja har xD Hon klarade höbalarna utan ett enda stopp O.o ♥ Tror att jag äntligen har kommit på hur man gör c:
Vacker bild på dom dansande c:
Snägg bild på alla hahha c:
Tänkte jag skulle ha med Skydancer på dagens aktivitet, de är ju inte så ansträngande för han att stå och kolla på andra hästar, men så fort vi lämnat stallet började han halta jätte mkt.... Usch nu får han vila ännu mer! Han kan ju knappt stå stilla när han inte får nån motion, sjukhagen får han stå i också stackarn' :c
Så de fick bli Warre, vi red till Valedale sjön och väntade på lite fler människor som skulle komma på outfittävlingen :D Under tiden så badade vi lite :3 ♥
 
Här är dom som tävlade....... På delad tredje plats kom.....:
&
Grattis, ni gjorde SJUUUKT snygg outfits :D Alla hade så fina matchande färger :'3
 
På andre plats kom......:
Grattiiis C: Supersnygg outfit! :D Färgerna är fina ihop, och håret matchade enna hästen också ;D Snyggigt!
 
Och på första plats kom.............:
RKTIGT snygg outfit har vi här! :D Väldigt udda men så himla fina färger, hästen är perfekt till outfiten och allt bara matchar SÅÅÅ bra :D
 
 
Riktigt fina outfits hade dom alla :D
 
 
 
I morgon ska jag ta ut Skydancer på en liten promenad bort till blomsterträdgården... får se hur han pallar det ;) ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback