Lite blandat...

2013-06-07 23:00:22/Permalink//
Idag har jag gjort väldigt blandat! O.o :D Allt ifrån uppdrag åt pål till dressyrträning och failade champ med min pålle :D
 
Det började med en skrittrunda till sammans med Skydancer, han gick nästan helt rent nu... O.o han är lite skummig, tänkte ändå inte sätta igång honom förän veterinären gett klartecken... Efter det bytte jag snabbt häst till Misty och for iväg mot Fort Pintas championat :3 Servern krasha och ja hann in när de va TVÅ SEKUNDER KVAR O.O Helt random men vi hann :D Vi fick en awesume start och ledde fram till höbalarna där ja blev träffad två gånger ;_; Tog mig upp till en andra plats i en ganska stor klunga... Problemet med klumpar är att om man failar hamnar man typ sist, vilket hände mig........ men vi slutade i alla fall på 17 plats HAHAHHA!
Sen tillbaka till stallet var Misty rätt trött, men de kändes dummt att hon bara fick flängridas idag så en timme paus fick hon sen skrittade vi till Vingårdens Paddock och tog ett lätt dressyrpass :3 Sällde henne åt höger och vänster och bakåt och framåt. Sen tränade jag sits i ökad galopp, de gick rätt bra, fast Misty busade lite ;) Warre fick vila idag... Han har gått varje dag, antingen dressyr, levling eller nått annat :P Så han fick en vilodag idag ;D
Efter det blev de ännu ett championat, nämligen VDC, de är första gången ja genomför de helt :P Körde en annan gång, fast då braka servern ihop ;_; Men nu körde vi som sagt, de gick väl inte sådär jättebra haha :c xD Vi fick runnt 74 farliga fall och 67 fails :DD Men vi slutade på en nionde plats och ja är väldigt nöjd c: Det var ju trots allt vårt första champ!
Sen fick jag frågan av Pål om jag ville hjälpa henne med ett uppdrag på hennes användare, GUD va glad ja blev :D Klart hjälpte ja till, det känns så sjukt gött att folk litar på mig så dom ger ut lösen haha xD :3 ♥
De va i alla fall väldigt kul, de va det där uppdraget när man är på DC oljeplattformen och ska rädda sin häst.  Tog massa kort och gjorde även en liten film som ja tänkte ja skulle ladda upp, om de inte dampar som de gjorde förra gången ;_; När uppdraget var klart gick ja in på min användare och tävlade i FGC! Det gick toppen! :D Ledde stort ända in i mål, i mål klickades nummer tvåan upp och ja hamnade på andra plats ._. De är ju bra, men känns tråkigt efter som de typ bara vi bugg ;_; xD
MÅSTE HAAAAA ♥ (FOF.)
Skrittade en kortis runnt vingården bara.

BARA ATT ÄLSKA MANEN  ♥♥

Championat nr 2
Haha najjs känsla, komma in och så är de nt hanna sunforest som strå framför näsan på mig c;
HEJJA SNOWDREAAAM!
Snawwen (Ja döpte din häst till de nu pål) va jätteduttig ♥♥♥
OMBOORD :D KASTA LOSS BRUWS!

And, DONE! :D

Filmis laddar, ni får den sen elr i morn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback