Ny man style!

2013-06-06 18:47:35/Permalink//
Hej! :D
 
Superkul med den nya uppdateringen, dom som vann posterna hade jättesnygga outfits :3 Roligt att man nu kan byta man och svans på hästen 8D Man kan inte byta färg men att bara byta stil är ju inte så dummt heller ;) Warre är ju SÅÅ snygg i sin vanliga så på han bytte jag inte c8 Skydancer ska få ha sin så länge, han är söt i kort, Misty däremot, fick en ny frisyr....
ÅH HON ÄR SÅ SÖÖÖT I LÅNG OCH VÅGIG MAN <3 Min prinsessa, man ser inte hela manen på bilderna, blev lite fail när ja laddade upp den, men de är ialf den långa manen som Morgan hästen (den gula, som alla älskar). SÅ SÖWTIG ÄR HON! De är så bra att de är så sjukt billigt! Då kan man ju lixom fixa knoppar om man ska på någon större tävling nån gång :3 ♥
 
 
Efter som att jag inte tog hand om hästarna igår har jag ju inga större chanser i FPC/nått annat championat, så ja tänkte miljö träna Warre lite c: Han ska få följa med till FPC, där ska ja lugnt och fint rida championatet utan stress och press, han ska ju få vänja sig vid så mycket människor och hästar så att han också en dag kan starta ;) När han nt är lvl fyra längre ._o
Ska kanske ta lite fina och roliga bilder då också :D Så då får ni dom senare ikväll xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback