Nya grejjor

2013-06-01 10:28:00/Permalink//
Hej!
 
Har köpt lite nya grejjor för att fixa en outfit c: Kan verkligen rekomendera VinGårdens och SilverGladeByns alla affärer, nästan allt är billigt! Köpte ett träns från SilverGladeByn, 9 SC en keps från VinGården 9 SC och så handskar från SilverGladeByn (lite dyrare) 34 SC, men ändå rimliga pris, d.v.s att jag ''bara'' slösat 52 sc (9 x 2 =18 + 34 = 52) Har ändå 48 kvar då :D Men ja ska nog spara, vill inte ta slut på alla mina SC ;) Bestämde att jag skulle ha minst 500 sc kvar, redan förra veckan, men igår hade jag 460 nånting och idag fick jag då hundra så nu kunde jag köpa för 60 i alla fall :)
 
 
Detta köpte jag för att fixa en martchande..............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
:D Är faktiskt rätt nöjd c: Gillar de gröna gummistövlarna som matchar med tröjan. Dock är kepsen lite för ljus, men de funkar :D Tränset är jättefint och grymt material ;) Hoppas trädgårdsarbetet håller på hela sommaren, så kan ja ha de som litet ''sommarjobb'' :33
 
Som ni ksk ser har jag också bytt mall - tröttnade på den andra, och header, och färg o.s.v :3 Ska ksk fixa lite till i stilmallen (med lite färger och så..) men vi får väl se ;D
 
Ha de göött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback