Orientering med SH!

2013-06-17 21:30:47/Permalink/Vardag :P/
Hej! :DD
 
Vet inte om jag skrev det igår, men när ja loggade in igår var ja klubblös.... Trodde jag hade blivit kickad, blev såklart überledsen, efter som att ja inte riktigt fattade vrf ja blev kickad, älskade MK! Bäst evvhaaa... Mejlade Ida och frågade vrf, eller om klubben helt enkelt va upplöst (en vän hade också blivit ''kickad''), hon sa att dom bytt klubbägare igen, och att hon hade skapat en egen klubb, South Hunters :D De är nästan samma medlemmar som i ''gamla'' MK, och de trivs ja med ;) Då känner man redan några :D Hur som, så är de skogs tema denna veckan, så jag har slagit på stort och köpt en riktig skogsoutfit, min brutala pressentation kommer ni få den dagen då de är maskerad tävling >:3 Idag hade vi i alla fall som sagt orientering, de va jättekul med frågesport på slutet :))
Vi lämnade hästarna i en dunge och sprang istället :P
Men som alltid så la min dator av....
och ja fick rida tillbaka till dom andra ._.
Sen fortsatte vi bort mot VD, datorn la av igen och ja orkade inte ta upp fraps, så endast några prtsc bilder kmr nu..:
Grillpaus, jag va tvungen att byta om till lättare kläder för en liten stund...
Fin bild på allihopa!
Almas häst tyckte det var roligare att va i luften än på marken..
 
 
Sen en sak till som ja inte riktigt tänkt på, detta kom upp när ja va duttig och gjorde stallsysslor i GÅD stallet:
Ja råkade klicka på brevlådan som va typ lååångt bort, istället för på höbalen o.o
Det gick att göra nästan hur långt bort som helst ahahha :D xDDD
 
Ha de bra c:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback