Rent stall

2013-06-18 20:40:22/Permalink/Vardag :P/
Idag har jag städat stallet..... har mockat och skurat boxar, och tvättat ur krubbor och vattenkoppar, har sopat golvet, städat garderoben, putsat alla sadlar och alla träns, borstat schabrak, tvättat de som behövt de, jag har tvättat fönstrena m.m! Så nu är det riktigt härligt i stallet :D Kommer väl förmodligen få städa om där innan hästarna ska flytta in igen, men de känns bra i alla fall ;)
Efter allt detta slit så tog jag mig ut till Warre och red på en riktig lååångtur med han :) Han ska då inte få gå och lata sig hela sommaren ;D Dessutom tror jag att han tyckte det var skönt att komma ut i skogen, och bada, och klättra och annat som vi gjorde ;)
 
Vi startade då i hans sommarhage... red igenom hollow woods och till Valedale, vi fortsatte till vds och badade lite :)) Sen stack vi igenom bergspasset och ner längst firgrove vägen, fortsatte bort, över bron, runt steves, sen mot väderkvarnen sen va vi hemma ;D Långt blev det :p Bilderna slutade någon stanns vid firgrove vägen, efter som att min dator dog där, sen glömde ja sätta på Fraps, och så blev de inga bilder när ja tryckte på F1 ... xD
japp, ja har en osynlig pall...
Har lite brådis så ja får ladda upp bilderna i oårdning!
Men här kmr dom i alla fall..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback