Bildbomb

2013-03-02 10:05:11/Permalink/Vardag :P/
Hej!
 
Har buggat me klubben en hel del i går kväll! ^^ och så har vi skaffat oss nya fina smeknamn :D Jag heter Hanna, Solskog, eller Skogis Sonya - sojja, sojjis, rwt (KMR INTE IHÅG VA DE VA MEN NÅTT MED R OCH T OCH W.) elr cortiz. Kristina är sten elr kris. Vendela är ven och svea är sveis, ja sa att hon kunde heta flodis efter som att hon heter river i efternamn ^^ men de slutade med att hon fick heta flodhästen ♥
Ville hitta ny buggar, så gick till jarls gravvalv....
kännslan av att flyga. De va typ en öde ö under mig x3
hade en känsla också av att stenarna skulle ramla ner på mig....
...
två ryttare nere vid vattnet ;3
sen kom de andra också ^^ Ven kunde inte komma in så vi gick ut igen c;
Misty stod kvar i pinta och ja orkade inte gå.... Men han ville inte de, och framför allt så ville inte kris de...
sen va vi inne i gravvalvet lite till och ja skulle ta en bild så springer kris rakt igenom mig, snygg bild elr hur ? ^^
ja frös lite om huvudet...
Sojja och Ven frös också x3
sen skulle vi tillbaka till Pinta och hämta min pålle, Ja fick gå ._.
lata va dom ._.
där uppe stod hon, dom andra ställde också upp sina hästisar där :3 kris vägrade dock att gå ner efter som att hon fick chansen att mörda våra hästar ._.
 
 
sen hände nått väldigt weird... min dator lagga sönder och la typ av, när ja fick upp ss igen, va jag i VD O.o ja red upp till drudmötet bara föratt passa på å bugga medans ja ändå va där. Men när ja gick därifrån va Misty... BORTA! O.O ;_;
hon såg väldigt oskyldig ut, men sojja kom och sa att de inte va hon, de va Pi som hade blivit elak igen! Förklarar ju skrämmisarna mitt i gåc dessutom...
Fire fick trösta...
Men sen gick vi tillbaka till druidmötet och när ja kom ut hade Pi lämnat tillbaka henne ^^
sen orka ja inte mer så ja logga ut x3 tagga event i kväll ^^

Kommentarer
Postat av: Sojja

Rawr, Hanna. RAAWR.
Men sojjis är mer awesome. :'3

Svar: hihi visst e de ^.^
Jag

2013-03-02 @ 10:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback