Dålig uppdatering ;_;

2013-03-19 15:14:58/Permalink/Vardag :P/
Hej... Förlåt för dålig uppdatering *skämms*.
 
I FÖÖÖÖRR GÅÅÅÅR...... Fick jag och Misty va lite gudomliga för ett tag 8D 
 
Running on tha waaaaaaaaaaater elr nått haha :D
Sen fastnade jag uppe på en stor sten mitt i vattnet, fast de va ett stort luftrum mellan oss och stenen haha :)
Fire vägrade springa på vattnte 8D hrm... ja.... ämn.....
 
 
IGÅÅÅÅÅÅÅR.....
 
Hopptränade jag och hestie ♥ :) Det gick braa ^^ Hon va lite pigg men de är hon ju alltid så haha :)
Värmde upp. Tränade på ställning, volter, snett igenom och mjukade upp henne :) Dock borde vi ha vart i A delen när vi värmde upp för alla hinder va i vägen ._.
Gjorde samma rörelser och det i trav :)
Och i galopp
Hoppade några ganska så små hinder först ^^
Sen några större....
....
Avslutade med en liten bana på sju språng ^^
 
 
IDAAAAAAAAAAAAAAAAG
 
Har jag inget att skriva om! Kanske gör det ikväll om ja hinner haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback