FIRGROVECHAMPET - BÄSTA CHAMPET!♥

2013-03-27 14:53:00/Permalink/Vardag :P/
HEEEJ!
 
LYCKLIGAST NU SÅ `JA TÄNKTE SKRIVA MED CAPS :'D NÄ MEN SERIÖST!
 
Förut när ja loggade in stod de "firgroves championat om fyra minuter" ja red ju som en stucken get ditåt, tog hand om min häst sen stack ja, anmälde mig och så vänta!
 
Tävlingen går, ligger etta, sen springer ja in i ett hinder och kommer trea! Men vi tar i kapp och slutar som etta :'D
 
Men fatta känslan av att va den första på jorvik som har den etta rosetten :'D
 
 
Medaljerna ser nästan ut som moorlands fast mycket större :3
Nära!! ;D
vi va inte fler än så haha c;
Så typiskt att championat ansvärig skulle ha rätt -.- De började stört regna en kort stund innan starten men vi gav inte upp >:D Denna tävlingen skulle köras, så va de bara!
 
Det va ett hemskt lopp på två sätt 1. hemskt roligt 2. hemskt farligt. Blev nästan mördad av ett träd som föll ner precis ovan för oss! Som tur va kunde vi komma under c:'
Det va slingriga och krokiga vägar, de va maskiner och gubbar överallt fåren verkade inte ta någon större skada av att bli drängta i lera från våra hästar, dom stod där så nöjt och hejjade c8
Vi närmade oss mål kom ett dussin stora stockar rullande ner för backen ;_; Vi höll på att dö men ja höll mig i kanten och vi klarade oss som tur va :)
Och så MÅÅÅÅL .... SOM ETTA :'D
Molnen sprack upp och solen kikade fram :D Lika glad och skinande som jag och misty :'3 ♥
Först på jorvik med denhär (om inte gms har fusktävlat ;_;) :DD
 
Andra prövomgången:
 
Kom etta där med :D Men nu va jag inte enda på jorvik med ettarosett haha c;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback