Igår...

2013-03-30 16:35:47/Permalink/Vardag :P/
Hej :D
 
Hann aldrig skriva något eller lägga ut några bilder igår men dom kommer idag c;
 
Först va jag med Jenn, Jaqi, Emma och Brooke :) Vi tävlade från fg till avalon, jen behövde träna till stafetten ikväll haha cx
asså bildkavlitén är ju inte på topp men ;_;
Vi körde några gånger fram och tillbaka haha x)
Jen vann nästan varje gång, så de kommer nog gå bra för dbc, får vi hoppas i alla fall :D
Sen fick vi bestraffning för att vi va så dåliga -.- Ja som kom tvåa fick den minst dåliga... Ja skulle gå fram till ruth som stod bakom oss och säga att jag suger hahaha  :( cx Pinsamt, men kunde vart värre :p
Snygga ögonbryn? Sen va de championat :D
Som alltid hamnar jag i grupp ett med jenn :c
 
Gick jättebra :) Kom tvåa, låg etta i början men sen failade jag på ett hinder så haha :(
 
sen över till RP event! :)
Vi blev ganska många som tränade min egen bana (till eventet) men vi va bara tre som va inne sen haha c; Vi bestämde oss att flytta eventet till efter fgc :) Fgc gick jättebra!! Och som ja sa hamnar jag alltid i grupp ett haha xD Eller nästan i alla fall :p
Fina pållar ♥
Ebbas dator pajja så hon blev brb ett tag :(
Sojjish vann på min tävling :D
 
Skypa med rätt många igår också, ja är en riktig blygis (kanske man inte kan tro så som ja pratar..) så ja sa nästan inget haha xD Först skypa ja med bara sojja, sen med emma, brooke och jaqi, jens skype funka inte eller va de va, men ja hörde bara att dom pratade om banan och nutella... min dator är ju inte sådär jättebra haha xD de spraka mest hela tiden :p
 
Fgc värkar vara kl 5 och 10 tydligen O.o eller ja vet inte haha :) ska kolla nu om de ska gå :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback