Kaniner asså

2013-03-07 13:44:00/Permalink/Vardag :P/
HEJ!
 
Känner mig ju bara lite halft newbie när man blir dödad av en kanin ._. HAN HADE VASSA KLOR! ;___; Ja stod där på ängen och funderade på att fota ett extremt fult får eller om ja skulle fota min vackra häst i stället, ja kollad på fåren, så skulle ja precis vända mig om och ta kort på Misty så blir man attackerad bakifrån. En vild fight startade, kaninen hoppade upp i mitt hår och dampa runnt, sen kasta ja ner honom på backen, men han gav inte upp utan kasta sig mot mina armar och bet i dom. Sen började ja jaga honom och skrika på honom, Misty, min trogne vän stoppade den lilla kaninen, som jag sedan tog till veterinären, jag bad henne göra några olika hjärnoperationer på den vilda kaninen, men hon vägrade så ja fick göra de själv. De visade sig att han hade för mkt kål i skallen, den plockade jag ut och nu är han lika snäll som han alltid vart ♥
Kanin attack
Tog inga bilder från operationen. De får ni faktiskt ha respekt för! Lille lortöga, som ja just döpte han till, sa bestämt till att han skulle operera min hjärna om ja tog nån bild. Och ja tog de på allvar, han är rättså seriös.
 
Operationen gick i alla fall hyfsad och lortöra är snäll nu. Elr han är i alla fall ganska snäll. 
 
Som du kanske ser har ja klipp mig också ^^ Skulle inte göra de egentligen förän på lördag men då kunde inte hon, så de blev idag :D Är faktiskt supernöjd ^^ Så dyrt bara där ja klipper mig, men de får man väl stå ut med om man vill ha de snyggt ^^ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback