LT present 8D

2013-03-15 15:19:45/Permalink/Vardag :P/
Hejsan! Detta är life time presenten som vi fick:
Rättså snyggt om du frågar mig ^^ :3 synd att inte hästis får några lt presenter :c O.o xD Gillar inte byxorna så mkt, men ÄLSKAR jackan ♥ Och hatten ♥♥♥ Och skorna ♥♥♥♥♥♥
SÅÅÅ har gjort en liten 'party' western style också c8
Och så har jag ju min gamla vanliga western style ((BILDEN OVAN: SKORNA MATCHADE INTE SÅ FICK TA STÖVLAR)):
Här är den som ja ska ha ikväll..... tror ja c'x elr ja ska ha med mig båda haha
 
Min dator har blivit jättesnäll och ja har över 65 GB plats nu ^^ Tack älskade dator *plockar upp hen från marken under mitt fönster*
 
 
*EN XOXO SKYLLT SOM JA INTE GJORT ÄN*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback