Outfit, starcoins och event!

2013-03-23 22:12:28/Permalink/Vardag :P/
Idag har ja gjort lite random xD Köpte sc, för jag tror eller i alla fall hoppas att sc har med hästfunktionen att göra :D Ja vet inte men haha xD Dom kanske tänker att man ska köpa sc så man är redo att köpa hästar! 8D Vad vet ja :p 
 
Hur som så har ja spenderat liiite sc :3 kunde inte låta bli ♥
Dessutom har de vart event i klubben ^.^ Det va superkul :D 
TYVÄRR ÄR MIN HÄST GUL SMAJL SÅ ÖVERVÄGDE ATT INTE TÄVLA CHAMPIONAT ;__; Men ja bestämde mig för att göra de ändå haha xD Det gick bättre än ja trodde :D Låg faktiskt etta rätt länga och slutade som 6:a ^^
Upptäckte att konfettin stannar kvar efter champtionatet Ô.ô haha :)
 
Sen till otufit :D (har ingen speciell bild på outfiten men på kvällens event hade ja på mig den ;D)
Här är outfiten i alla fall ;D Är på väg till firgrove x: 288 y: 251 som alltså dom skulle hitta ;D
Väntar på att dom ska komma haha ;D
Sojjis vann! ^^
Emma kom efter en liten stund glidande ner för backen och kom tvåa haha ;D
Och efter Emma kom Jenny ;D (Välkommen till klubben också Jenny! :D)
Sen skulle då Sojja gömma sig och vi skulle leta efter henne :) Hon sa att hon va i väg-höjd och det luktade cement där hon va! Jag trodde det va våran f.d bas (Där bakom vattenfallet vid vd sjön) men sen kom ja på att de inte va väg-höjd ;D Så då tänkte ja på dumpingplatsen och hittade där hennes övergivna häst...
Sen hittade ja sojjish också, som försökte smita ._____.
 
 
Har haft jättekul :D Nu ska jag nog bara chilla sen sova 83 
 
*EN NAMNSKYLLT SOM JAG FORTFARANDE INTE ORKAT GÖRA...*

Kommentarer
Postat av: Sonya Lionheart

Dedär är inte jag, det är en skuggsökare ser du väl.

Svar: förlåt ja stavade fel.
Jag

2013-03-24 @ 17:40:08
URL: http://sonyalionheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback