Stalkande newbies

2013-03-10 08:55:37/Permalink/Vardag :P/
Hej! Jag och ellen har stalkat varandra lite, de slutade med att ja va på topp hemligt uppdrag och ellen va e onödigt misstänksam polis... cx
vi började i vd sjön och ellen stalka mig, tyvärr fastnade jag för att misty va törstig ._. sen stalka ja henne och skämde ut mig inför hela jorvik, sprang runnt efter Ellen och skrek på henne och så xD När ellen stalka mig sen fråga hon om om vi kunde bli bästisar och systrar och allt och om våra hästar kunde få ett föl ... O.o HAHA ja bah: nää ja har lite bråttom nu, vi ses haha xD
jag sa till konstapel ellen att ja skulle sköta om min medryttarhäst xD hon smög med mig och gömde sig i en buske, jag sa att ja borde klippa busken lite och så klippte ja ellen i håret med flit cx
Tillbaka till uppdraget. Mrs. packard hade den superviktiga saken som ja skulle ta.... hrm... hähä
ja skicka de till elizabeth som ville ha saken. efter som att ja inte vet va de va så kallar ja den för saken.
Ellen gav upp och gick och kolla på kläder i stället xD
Va vid vattenfallet i vd x3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback