Dressyrpass med Skydancer

2013-05-16 16:37:50/Permalink/Vardag :P/
Helloojj
 
tog mig friheten att rida ett litet dressyrpass med skydancern min Det var ett tag sedan jag red riktig dressyr med honom, har blivit mycket uti skogen, hoppning så har han stått en del :s Orkade inte rida till ridhuset, dock vart det VÄLDIGT härligt väder idag, så jag kunde ju ha ridit i steves, men det är alltid så mycket folk där, så jag tog en liten plan gräsplätt på gyllene fälten.
Tränade tempoväxlingar, ställa, skänkelvikning och framdelsvändningar mest denna dag. 
Är totaly kääär i den här bilden ♥♥ Skydancer kollar så gulligt in i kameran :33
 
Efter dressyren var vi båda väldigt trötta... Så vi skrittade bort till hollow woods och när vi väl var där kunde jag inte stå emot att ta några språng...
Med spettsade öron flög han över ALLT jag styrde han på, han ÄLSKAR verkligen att hoppa :'3 Han kommer passa perfekt som fälttävlans häst !
haha han klantade det lite på ett hinder och hoppade så tidigt så vi hamnade på stocken xD Som tur va så hände det inget mer än att han snubblade lite... vi får nog träna lite mer på hopptekniken, han blir så taggad när man ska hoppa så det är svårt att hålla honom... träning är det enda som funkar mot sånnt vet ni 
Duktig pålle  
Nu ska han få en välförtjänt vila, tills i morgon vill säga  Då tänkte jag vi skulle orka oss till ridhuset om det inte blir alldeles för varmt... då får det väl bli bad istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback