gårddagen och för hundra år sen

2013-05-04 18:13:47/Permalink/Vardag :P/
Hej! :D
 
Nu har jag inte bloggat på länge, skäms på mig, men nu ska jag i alla fall blogga :3
 
I klubben tränar vi fälttävlan, eller nej de gör vi inte men vi tänkte göra det :3 Sen har jag gjort lite olika, igår så skypa jag med sojjish och vi hade skit kul xD Vi klädde ut oss till ''newbiies''och sprang runt och ''lurade'' folk, eller de va la ingen som gick på det men haha xD Sen stalka lite random folk, vi satte på oss våran begravningsoutfit som vi skulle ha på emmas begravning, hon blev uppäten av demoner påstod hon, men hon va hel och fin när jag hittade henne sen sprang hon omkring där.. hehe..
Begravningsoutfit (morris kommer sen i sin svarta sadelväska) samt stalk outfiten c8 så att ingen skulle se oss :D
|Tin-can ♥ Misty| haha :3
Emma vart svårfångad för liket stod inte stilla så jag och sojjish gick till discot i stället. Här värmer vi upp, strechar nacken..
Sonya kliar sig i näsan...
Pardans..
Belle hade ju fång men det verkar som om det har släppt.... :o :3 Så ska väl sätta igång henne nån sång i framtiden. Överväger faktiskt att sälja henne :(( Får se...
För en gångs skull kollar sojjish in i kameran..
Sonya Lionheart - Bildsabbarn'....
Detta händer för mig 27/7 just nu ;_; Händer 5-7 ggr om dagen, nej mer.
Såhär gick mitt första vdc :DD Jättekul! är så sjukligt glad :D Jaja, får väl i alla fall glädja mig åt att vi låg etta ända tills detta tragedi...
HÖM!? :O Loggade in och va i ridhuset (där spelservern tappade sin störda kontakt) och så skulle ja kolla om de va nått championat, kom på att jag just loggat in men så DET HÄÄÄR :OO Dam  dam daaaaaaaam...
fina är vi, men det va ju lite fejk med sojjish expensive hår från figge men aja ._. xD
Vi körde standard och fråga vart brunnen låg
Hon trodde oss inte x( xDD
Haha lite efterbliven är jag också :p Detta vart från idag ;))
 
Nattbilder från någon dag i veckan xD :
kommer inlägg om kvällen ikväll eller i morgon ;D Hadegött :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback