Jag varnar för.........

2013-05-25 23:32:00/Permalink//
 
 
Idag har jag mest druckit sprit, fullat omkring och buggat c: Jag loggade in ganska så sent, konstaterade att hästarna var på tråkigt humör:
Sen började jag chatta med Snojjish, hon var den enda som va inne i klubben haha xD Så vi bestämde att vi skulle skeppa oss till DC plattformen, men vi ville va lite flummiga, så vi stack till discot för att flumma upp oss lite, det slutade med att vi va stupfulla och kunde knappt prata ._. Så typiskt oss c; <3
Sonya dansade så hon bröt nacken...
Det blev lite fail... jag tänkte vi skulle fira att hon hade spelat i ett år, men ja va lite seg..
Vi drack lite öl c: Dom tyckte vi såg för unga ut, men vi övertalade dom att vi var lika gamla som dumbledore 8D
Warre kastade mig i en buske, sen så vinglade jag iväg och hittade en....
Okej vårt språk, vi va fulla som sagt
Vårt språk påminner en hel del om tyska, håller ni inte med..?
Jag drunknade tragiskt nog i en av öltunnorna ._.
Lite fyllohoppning :D
 
medanns jag vinglade runnt i firgrove hittade jag den sista stjärnan :D
Nej du snurrar inte sonya...
HAHHAHAHAHA såg denna lampan, ser ni vad konstig kvalité den har i jämförelse med allt annat i sso? c;
Buggade mig in i det stället man var på förra gången man skulle till DC oljeplattformen, när hästen blev tagen och allt det c; Då man skulle gömma sig i ett kylskåp! xD men när jag gått en bit åt vänster....
 
 
Sen har sojjish hittat en UNDERBART vacker ponny helt ensam i ett skjul i vingården.....
SÅÅ himla söööt ♥
Jag undrar jag vad det kommer bli sen :))
'
så sjuuukt vackra ögon !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback