Ridpassen idag...

2013-05-19 21:04:59/Permalink//
blev bara på Misty och Warre  Skydancer fick vila idag.
Misty tog jag lite hoppning hos marleys, jag hann hoppa några plutthinder sen var det gåc! Jag tänkte att jag kunde va med, hade jag tur såå hände inte det här:
Men de gjorde det, när det va 53 sekunder kvar också JIPPI. Då va de champet missat..... Sen till mlc, där kunde vi starta och ta oss igenom banan i alla fall :D Tyvärr fick vi (som vanligt ;_;) starta tre-fyra sekunder efter alla andra, och så klanta vi de lite och fick ett farligt fall så sprang vi in i ett staket också ;D Men vi kom igenom banan! Och vi kom inte sist
Warre red jag en liten sväng bort till väderkvarnen, runnt, över fälten och hem  mitt hem är i steves för tillfället :33
hähäää lite fail  här hade vi i alla fall kämpat oss upp till en tredje plats, från att ha legat en bra bit efter sista ryttaren  
och sen.... haha på båda bilderna är mina tyglar helt fail.
 
Så har jag skött hästarna och fixa irodning för kvällen i stallet.
ehhee.... jo jag borstade av Skydancer's schabrak lite..
 
 
 
 
 
Hur som, så hållar jag på med en musikvideo Så snart kmr de upp nått kul på denna enformiga lilla bloggen i alla fall  Nej, men ska försöka skriva roligare inlägg !
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Skyforce

har du lagt ner RP?
Saknar RP nått sjukt<33
Kram<3

Svar: Rp är nere men EP är uppe c8 Har ganska nyligen startat en ny klubb vid namn Earth Ponies. Den är väl lite under uppbyggnad men den är snart redo att ta in medlemmar ;D
Jag

2013-05-20 @ 10:11:46
URL: http://starstablemuppisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback