Slottets källare?!

2013-11-06 21:14:46/Permalink/Vardag :P/
helloj.
 
Har inte rikitgt.. Upptäckt pumpajaktsaken nere i slottkällaren. Så de blev att ja märkte det idag när de stod i nyheterna... 
i alla fall, ja körde, de dampa sig när ja stängde ner skärmen flög ja ner i marken och kom till stängt område samtidigt som ja blev fångad av ett spöka .. .__. Sjukt dåligt att man inte kan köra mer än en gång! D: Så:
 
 
Well
 
Vi kan väl säga att de va en tråkig tävling. (DEN VA SÅ JÄVLA KUL! O.O)
 
Hur som har jag tagit mig tid att redigera lite bilder nu ikväll, har hittat ett nytt sätt att göra en sol på i Gimp. Körde gimp senast för ett år sedan ungefär, och då kunde jag göra "Supernova" solen. Nu råkade ja klicka in på det igen, och tänkte why not. Så ja kollade runnt lite och hittade en mkt finare sol! :D Så har ja redigerat bilderna lite.. på olika sätt men jaja ~ 
 
 
Här är två av dom. Är mest nöjd med den understa, tog lite mer tid och fixade bakgrunen så den blev suddigare och hästen och människan skarpare. 
 
Tjarå people. 

Kommentarer
Postat av: Emma Goldbard.

Kommer du ihåg mig? rp. allt de där. förstår inte varför du raderade mig som vän osv. jag saknar dig så mycket. kommer aldrig slänga det mejlet. ''du kommer alltid att vara min skoho <3 '' du ä'r alltid i mitt hjärta, min bästavän. /emma, o din skoho.

Svar: Saknar dig med, vet inte riktigt vad som hände..
Jag

2013-11-20 @ 17:57:27
Postat av: Emma Goldbard.

kolla starstable mejl.. svara ! :/

2013-11-21 @ 19:56:40
Postat av: Emma Goldbard.

kolla starstable mejl.. svara ! :/

2013-11-21 @ 19:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback