Min häst..

2013-10-16 20:55:57/Permalink/Vardag :P/
Bluemist är iuförsej lite "gammal". Har glott på den hästen i ett år ... owo I början hatade jag mig själv för att jag valde en så "tråkig" färg på häst. Varför valde jag inte en grå häst? Men ärligt talat.
 
Jag är sjukt nöjd.
 
För många av "förstahästarna" ser faktiskt väldigt... fake ut, Misty har en färg som inte ser ... jättefake ut ;) 
Nämen gillar henne faktiskt <3 I början tyckte jag att det inte gick att göra en enda outfit till hennes "fula" färg. Men nu kan man ju göra massor :D 
 
Hon ska få följa med in i Södra Jorvik först av mina hästar. Tyckte det va rätt fånigt i början när alla bah:
 
ÅMG SKA TA MED MIN STARTHÄST TILL SÖDRA JORVIK FÖR DEN BETYDER SÅ MKT FÖR MIG.
 
Och ja bah... buuuuhhh! 
 
Fast liksom hon har burit mig runnt Jorvik (nordra jorvik? 8D) tusen varv och liksom. Diggar den pållen C: Och seriöst, börjar tröttna lite på ponnyn (?)... Visst, den är SJUUUKT söt, men ser liiiite fake ut, lite för feta ben (sorry haha) och alla rider runnt på dom. Så kmr ksk köpa stor häst, om det som sagt inte är nå jättesöt ponny där. Ska se vad star coinsen räcker till ~ Ska nog sälja Northi.. Han må va göllig, men ja kan ju alltid hälsa på han i FP. dessutom rider ju halva jorvik runnt på honom så ... c: 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback