ASSÅ SERIÖST

2013-09-27 23:26:12/Permalink/Vardag :P/
Jag får damp på global!
 
Någon viss Alice Winterbell skriver typ hej i globalen, (för två timmar sen) sedan dess har det vart:
 
OMG ALICE
OMG JA VILL TRÄFFA DIG, DET ÄR DE ENDA JAG VILL
SNÄLLA BLI MIN VÄN ALICE
VÄNCHATTEN ALICE!
 
OSV
 
HATE IT. 
 
Asså seriöst, jag blir galen, kan dom små fansen bara....gå och lägga sig. 
 
Och det va precis vad jag sa. Eller ja sa massor om att dom små fansen skulle hålla käft på alla olika vis men dom bara tjatade och tjatade, man kunde liksom inte prata normalt i chatten för ens kommentar drunknade i fanskommentarer. 
 
Fick lite damp
 
 
 
 
 
Sen har jag tävlat lite championat idag. Vdc.
Det gick.... Ganska bra, ledde rätt länge, sen kom ngn om mig, sen ledde jag igen, sen 
PANG
in i ett hinder och sen låg jag sist, och efter som att jag liksom redan låg sist så va de inge å göra så ja faila ju typ 20 ggr efter det .... 
 
 
Övriga bilder
 Northblaze gillar att flyga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback