TILL SUPPORTEN

2013-09-27 22:00:02/Permalink/Vardag :P/
Skrev mejl till supporten idag... Om att jag är skit trött på Censur. Det liksom förstör hela chatten !!! 
 
 

"Hej.

Jag är så fruktansvärt trött på dethär med censur..... Och jag tror inte jag är ensam om det.

Jag förstår inte riktigt varför censur finns? Asså om man ska skriva "fan" så skriver man "fhan" istället, och alla fattar ju att det betyder samma.... Och det känns som bara fler och fler ord "försvinner" det går inte att skriva typ "År" eller "blåbärspaj" (xD) med massa mer.

Hoppas jag kan få ett svar på varför det är censur på allt man skriver, tycker det är ganska svårt att chatta för man måste skriva om sin mening hela tiden..... :/


Tack i alla fall för världens bästa hästspel, är astaggad inför det nya området :D <3
MVH
Hanna Sunforest"

 

####################################################################################################################################################################################'

 

 

Blåbärspaj.


Kommentarer
Postat av: Bella Mcdawn

Blåbärspaj :3

Svar: :D
Jag

2013-09-28 @ 21:19:12
URL: http://mcdawns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback