Bildexplotion

2013-04-13 09:38:00/Permalink/Vardag :P/
Helloo :))
 
Igår blev de inte inlägg på kvällen, så ja tänker inlägga nu på morgonen ;)) ♥
 
Tog massa bilder under hela dagen och så :D Men vi tar från början till slut tkr ja!
 
Först gjorde jag dagliga, behövde tvåtusen till så hade jag råd med min lilla sadel som ja skulle köpa ♥
Har kommit ett nytt dagliga, om man har gjort det senaste uppdraget :DDD
Sen kl 4 blev det fgc :)) Fick starta ca fem sekunder efter alla andra, men efter som att man har jorviks snabbaste ponny (^.^) så drar man ju ikapp och  vi låg etta rätt länge :DD Tyvärr klanta jag mig mot  slutet och fastnade här haha xDD Skills man har, men vi kom efter rätt lång tid upp igen och slutade som 8:a :DD Är sjukt stolt över ponni, för hon kämpade på som ja vet inte vad
älskar min ponni, skulle inte kunna sälja henne eller byta ut henne mot NÅGON annan häst på hela jorvik cx
Jag och Misty tävlade lite i GÅD, fick dagens bästa på gyllene blad stallets tävling (en av dom men minns inte vad den hette ._.)
Tävlade med Belle, vilket inte går lika snabbt haha xD Men hon levlar :D Hon är lvl 7 nu, snart 8 :3
många som fick 25 XD
 
Sen, mot min vilja, va ja tvungen att ta ut Belle och träna lite, för idag har ju vi dressyr "prov" för fyraåringar :3
Inte mot min vilja längre att rida henne, hon gick som en ÄNGEL! Miljarder gånger bättre än senaste dressyrpasset. :D Vi tränade på volter och mycket trav så att hon tog de lite lugnt, snett igenom, sen red vi igenom dressyr programet :3 Vi fick låna en longeringslina och så avslutade vi med lite lös hoppning i ridhuset.
Skrittar fram
Trav. Här ser ni min nya outfit också :DD Har gjort den alldeles själv, är så kul också, för har inte sett någon på hela jorvik som har nått liknande cx I löv it :3 Det va sadeln jag samlade JS till, skillsen fortsätter (från fgc) och ja köper sadeln med SC så idag har jag inte råd med att köpa Skydancer ;______________________; xD Skillsi skills men nästa vecka tror ja de är dubbla sc så då ska ja köpa 1000 sc. :) Då har jag råd med Skydancer utan problem och kanske någon ny som kommer i framtiden c; fast ja får chilla lite, har redan två, kan inte ha fyra hästar, de kommer ja inte ha råd med.
Hon jobbade på jättebra :3♥
hon kunde till och med galoppa någorlunda samlat ;D
Sen stack hon på långsidan men skärpte sig när ja röt åt henne haha xD
Red lite i fältsitts, hon skena inte :D
sen tog vi några ganska låga hiinder på runnt 50 cm  ^^
Hon va jätteduktig :D ♥ Dessutom har hon blivit trevligare mot Misty, de va nog bara nån tonårsdamp xD Såå nu behöver ja inte sälja henne :'3
 
Sen till kvällens fgc :3 Tävlade i champ grupp två och vi vann :D blev ännu stoltare över hesti ._.
Hehe :3 ♥♥♥ Då får båda hästarna äpple ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback