Fatta känslan....

2013-04-16 16:56:03/Permalink/Vardag :P/
..... av att få hoppa sin ponny för första gången :DDD ♥
 
Idag har jag och Belle skrittat ner till Moorlands cavaletti och så körde vi en liten hoppträning, hon är lite hoppad innan och det gick jättebra :DD
 
I början blev hon väldigt pigg och de där med färgade bommar va inget hon accepterade, men efter en stund lugnade hon ner sig och mot slutat hoppade hon som världens bästa.
I början va hon en riktig fegis.
Sen gick de bättre c:
 
Efter ungefär en timmes ridning började vi så sakta gå hemmåt.
 
På vägen hem tog vi en galopp och hon blev väldigt pigg, så jag styrde henne mot en mur och när vi va ungefär tre meter ifrån muren fatta jag att hon tänkte hoppa! Så jag drev på och vi tog vårt första riktiga hinder tillsammans :D I form av en mur haha xD
Den vart inte så hög, kanske 40-50 cm men ändå :D
 
Nu håller jag på att knåpa ihop en ny header då jag inte blev överdrivet nöjd med den förra ._. väntar på att photoshop ska ladda klart sen ska jag bara lägga in SSO loggan och lite bilder kanske c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback