Lite blandat.

2013-04-17 20:24:25/Permalink/Vardag :P/
Hellu c:
 
Idag har jag gjort lite blandat :D Har inspketerat den nya LT shoppen och insett att det inte är så som många tror, många tror att det är en affär där man kan köpa LT kläder men man kan 'bara' hämta ut de LT kläder som redan finns. Tyvärr :( För visst hade de vart kul (men lite fuskigt) med en LT shop :D
Hoppas det i framtiden kan bli en affär där man kan köpa LT saker i alla fall :3
Kollade in de nya deluxsettet som inte va ALLS så snyggt som jag trodda :s Nej de köpte jag inte, det va fint, men långt i från min smak c; I stället stack jag till GÅD och kollade in dom nya hästarna! det va av rasen Morab som tydligen är blanding av arab och morgan, de hör man ju på namnet också haha xD Det va ingen ja direkt tyckte om särskillt mycket, i alla fall in mer än Skydancer så han behöver inte oroa sig haha :D Nej men, dom va jättefina, blev inga bilder på dom men ändå.. Red till Firgrove för FGC, kommer med i grupp 2, sen buggar allting bara och de säger *PLING* och så är ja utkastad ur gruppen -.- Dåligt, har kontaktat supporten om det :(
I stället för att rida FGC red jag och mina gul-smajlade häst Misty, ner till det röda huset i firgrove! Det har vart väldigt mycket uppdateringar kring huset, först va de bara ett hus, sen kom de fler stenar på ena sidan, sen kom de ett staket och nu (förra veckan) har det också kommit vakthundar. Märkte ingen uppdatering idag utan jag red bara runt och NJÖT av att slippa ha på mig min hjälm hahaha :D
Här visste jag inget om att jag inte skulle va med hahahha xDD
ingen annan förlorade sin grupp (vad jag förstod). :c
Sen ner till firgrove c: Har köpt denna nya tröja också! GRYMT ARBETE ALICIA GREENFIELD :D Är kär i denna tröjja :'3 ♥
Inga uppdateringar :( (vad jag kunde hitta haha c;)
Kul med en LT affär de hade vart ändå ju! :D Tycker du det skulle vara kul med en LT affär?!
Sen tävlingsveckan i klubben :3 Ja, vi har ju tävlingsvecka och igår hann inte jag så vi gjorde dubbla idag ;D Först western (nu har vi tryckt in jogging i varje tävling också!) så först slalom med hästar och sen utan :))
Sen till GÅD för att tävla med skoho (Emma) kom aldrig så ._.
Varför är du så sne sojjish?!?!
Hoppeli hopp :3
Två bilder jag tänkte jag skulle använda till en header ._. men nu är jag trött på headers så farväl photoshop ska kasta dig i sopkorgen och ta tillbaka dig när jag fått en idé till header ;_;
Fint va, lite failar i texten, ska rätta till det sen ska ja ha den som profilbild här intill :3 Dessutom ska det inte stå FÖDD det ska stå ÅLDER... Och så stavar jag inte kallad med ett l...
 
SES EN ANNAN GÅNG FARVÄL :3
Gillar den inte, får ha denna sålänge
FÖRLÅT FEL
lite bättra ._.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback