Lite olika

2013-04-13 22:54:23/Permalink/Vardag :P/
Hej!
 
Har gjort lite allt möjligt idag xD Bl.a tävlat fgc, stafetten, chattat, vart med klubbisar, smygit runt med ful frisyr m.m :3
Starten :3 detta va de enda kort jag tog ._. dom andra jag tog med fraps är BORTAAAAA ;_; haha :p
Tyvärr kom bara Alice och Bella men de gick bra ändå, vi fick ha några extra c;
sen vart jag iväg och bytte frisyr i Fg till rött kort hår, tkr de sett så snyggt ut på andra,  men jag såg ut som nån...schimpans ;________________; Så jag fick smyga till FP och köpa mitt standard hår >:3 det som ja hade från början xD Gillar de :c :D
smög i buskar, tyvärr va håret så rött så de lyste om mig ...
No bilder på frillan men här är bild från fgc :D hehehe gick ju inte värst bra ._. (man ser lite av friseyren :o :D) Fick för det första starta tre sekunder efter alla, sen gjorde jag mest failar i jorviks historien x3 hehe, vi tog i alla fall ikapp mot slutet och slutade som 6;a :DDD Men jag är sjukt nöjd för vann båda mlc idag så två guld till Misty! längtar tills jag kan börja tävla champ med Belle :3
 
Det blev ingen dressyr idag för Belle utan hon fick stå, vilket betyder att jag kommer få ett rent helvete i morgon med en ultimati pigg häst ;_____________________; xD
Jaja får sätta på mig någon ordentlig störtkruka och en fin väst... så man slipper dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback